Billede med elev der spiller trommer

GEAR OG GREJ

FOR MANGE GUITARER? UMULIGT!

Klejtrup Musikefterskole sætter en ære i ALDRIG at gå ned på udstyret. Der står således et velstemt klaver i samtlige undervisningslokaler, ligesom der står flygler i kantinen og begge koncertsale.

Musikalsk mærke-snobberi

Samme solide koncept betyder, at du i vores 5 øvelokaler og lille koncertsal finder et fuldt øve-setup og en lang række lækre guitarer, forstærkere etc. Vi har fx: Ludwig-, Gretsch- og Drum Limousine-trommesæt til fri afbenyttelse. Vi har Rhodes-keyboard, Roland Juno 60-synthesizer og talrige andre keyboards. Fender-, Engl- og Marshall-guitarforstærkere + Ampeg SVT-basanlæg - og selvfølgelig state of the art d&b PA-anlæg i salene.
Mange elever medbringer selvfølgelig også deres egne instrumenter.

Indtag det professionelle lydstudie

I indspilningsstudiet på Klejtrup Musikefterskole har vi udstyret til at indspille og producere dig og dine fantastiske tracks. Vi benytter Logic X og Pro Tools på Mac Mini + Neumann-, Røde- og AKG-mikrofoner.
Mangler der noget? Findes det overhovedet?

Slå dig endelig løs, men sig til, hvis du kommer til at ødelægge noget - vi passer godt på vores "guld."

Elev sidder foran en masse gear og grej til musik
Eleven Jens ved et flygel paa efterskolen
Laerer og elever i musiklokale

Nørd igennem med de andre nørder

Udover skolens eget udstyr er der selvfølgelig også mange elever der medbringer deres egne instrumenter - og der er helt sikkert altid nogle ligesindede at lege med, når det er tid til at skrifte strenge, finjustere pickuppen eller stemme om, hvilket trommeskind, der passer bedst til jaaaaazzz.

Et billede af gear og grej til musikinstrumenter
Elev der stemmer guitar
Elever er samlet og spiller musik og synger sammen på efterskolen