Elev og trommer til sang på KME

sanger på kme

Det vrimler med sangere på Musikbakken

Det er vi glade for - vi kan godt forstå, at det næsten er uimodståeligt at komme her.
Udover de mange muligheder i de obligatoriske fag: front/og korsanger i rytmisk sammenspil, endel af fællesskabet i det store kor og ikke mindst ugens højdepunkt: sangtimen, så er der rigtig mange forskellige muligheder for at udvikle dig som sanger i året på Klejtrup Musikefterskole.

Mange af vores sangere vælger sangerklassen som valgfag, hvor der er fokus på teknik, groove, genrekendskab og performance og så er der selvfølgelig også mulighed for at tilkøbe soloundervisning og få hjælp til at finde dit helt eget udtryk.

Sangeren Andrea synger på Klejtrup Musikefterskole
Sangere på Klejtrup oever paa efterskolen
Sangere fra efterskolens kor oever

Udover sangerklassen kan du jo lade dig lokke af vores fede vokalband, sangskrivningsholdet, impro for sangere eller måske klaver for begyndere, så du kan lære at akkompagnere sig selv.

Du kan høre et eksempel på vokalbandet her nedenunder - hvis du bare ikke kan få nok og bliver nædt til at synge hele tiden, kan du jo også altid starte din egen vokalgruppe. Det hjælper en af vores sanglærere dig rigtig gerne med.