I grønt lys giver efterskoleelev koncert

BLIV ELEV

SÅDAN BLIVER DU ELEV PÅ KME

Der er ikke langt fra første spæde ide til opstart her på Musikbakken - glæder du dig allerede lidt?
Det er en rigtig god ide at besøge Klejtrup Musikefterskole i god tid inden ønsket skolestart. Vi anbefaler at du besøger skolen senest 2 år før, så du er sikker på at få en plads. Vi har en lang række besøgsdage du kan tilmelde dig og der er også mulighed for at komme på Musikcamp i efteråret eller i din sommerferie her på Musikbakken.
TILMELD DIG KME HER

Sådan her foregår optagelsesprocessen:

I indsender en tilmelding via websitet og betaler et tilmeldingsgebyr på 500 kr.

I modtager et optagelsesbrev fra skolen med bekræftigelse af pladsen, eller om vi må tilbyde jer en plads på skolens venteliste.
I får også et tilbud/opfordring om at komme forbi til et infomøde.

August/September (et år før skolestart)
I betaler et opstartsgebyr på 2.000 kr. (Husk evt. at planlægge besøg på skolen inden deadline for betaling. Den ligger i begyndelsen af september)

December/januar (ca. 8 mdr. før skolestart)
I modtager infopapirer fra skolen med invitaion til Nye elevers dag. Her møder I skolens ansatte og ikke mindst jeres kommende efterskolekammerater.

April/maj (ca. 3 mdr. før skolestart)
I bydes velkommen på Musikbakken til Nye elevers dag.

August (skolestart)
Eleven starter på skolen og 10 måneders KME-liv med musikken i midten er begyndt.

Kære kommende KME-elev

Vi glæder os til at lære dig at kende.
HUSK - du behøver ikke at være verdensmester på dit instrument eller have spillet eller sunget i mange år. Der er plads til alle niveauer.
MEN interesseren for musik er vigtig og lysten til at bruge et år med MUSIKKEN i MIDTEN sammen med 133 andre musikglade unge.