Elever nyder koncertoplevelse

oplevelser

COME TOGETHER - RIGHT NOW!

Et år Klejtrup Musikefterskole byder på utallige store fælles oplevelser ud over det sædvanlige: Udlandsrejse, turné, musicals, koncerter og mere til. At opleve noget sammen styrker følelsen af at høre sammen.

Når tæppet går ned efter den sidste forestilling i vores første teateruge, eller når publikum kvitterer med bragende applaus på turnéen, er vi ikke det samme hold som før – men stærkere og mere fortrolige med hinanden.
Når vi sætter foden på dansk jord efter en rejse mod fjerne horisonter, er det med en fælles succesoplevelse i rygsækken: Vi har indtaget og udforsket ukendt territorium sammen – og vi har udvidet horisonten i fællesskabet.

Hjemlig hygge er også en oplevelse

Fællesskab, venskaber og sammenhold finder eleverne også i rigt mål hjemme på KME: Aftener i oasen på Jazzgangen, en tidlig morgentur rundt om søen, samtaler til langt ud på natten i skolens shelter med kig til stjernerne, at sidde tæt til Åben Scene og heppe på ham, der optræder for første gang med en sang, han selv har skrevet, at spille med yndlingsbandet en hel lørdag og kun komme ud for snuppe en hurtig bolle, at synge sammen de andre iklædt tæppe og hjemmefutter til en morgensamling i december… Det er alt sammen oplevelser af sammenhold og samhørighed.

Fællesskabet på Klejtrup Musikefterskole er en oplevelse i sig selv og en af de allerstørste værdier, som vi har.
Vil du gerne teste efterskolestemningen af og spille en masse fed musik? Så tilmeld dig dette års sommcercamp: MusikCamp

Tre efterskoleelever giver hinanden et kram
Et billede af tre elever der hygger i oasen
To efterskoleelever slapper af på efterskolen