LEDIGE PLADSER

LEDIGE PLADSER PÅ KLEJTRUP MUSIKEFTERSKOLE

Drømmer du om at kombinere 9. eller 10. klasse med et musikalsk eventyr? Hos Klejtrup Musikefterskole tilbyder vi et kreativt efterskolemiljø, med rig mulighed for faglig og musikalsk fordybelse.
Status: Ventelisten er opdateret d. 22.1.24

2024-2025

9. klasse 1 ledig plads 1 ledig plads
10. klasse 1 ledig plads 1 ledig plads

2025-2026

9. klasse Ledige pladser Ledige pladser
10. klasse Ledige pladser Ledige pladser

2026-2027

9. klasse Ledige pladser Ledige pladser
10. klasse Ledige pladser Ledige pladser

TILMELD DIG HER

FRA VENTELISTE TIL OPTAGELSE

Der vil altid elever, der beslutter sig for noget andet end efterskole, hvilket skaber plads til dem, der står på ventelisten. Vi kan aldrig garantere en plads, men kan blot sige, at der ofte opstår muligheder for at få en plads hen mod skolestart.
Der opstår typisk muligheder på ventelisten, omkring d. 1. september, når der skal betales gebyr for den kommende årgang, og igen omkring den 1. marts når der er sidste frist for tilmelding til ungdomsuddannelserne.

KLEJTRUP MUSIKEFTERSKOLE OPTAGELSESPROCES

Er du interesseret i at tilmelde dit barn til Klejtrup Musikefterskole? For at få mere information om vores skole og tilmeldingsprocessen, opfordrer vi dig til at besøge os. Vores besøgsdage er den perfekte mulighed for at udforske vores faciliteter, møde vores personale og få besvaret dine spørgsmål.

På Klejtrup Musikefterskole optager vi elever efter først-til-mølle-princippet, forudsat at vi har modtaget din ansøgning og et optagelsesgebyr på 500 kr. Husk at inkludere elevens navn, når du indsender din ansøgning.

Vi opdaterer løbende listen over tilgængelige pladser. Hvis du bliver placeret på vores venteliste, kontakter vi dig, hvis en ledig plads dukker op.

Hvis du har spørgsmål eller har brug for yderligere assistance, så tøv ikke med at kontakte os på telefonnummer 98546200. Vi er mere end glade for at hjælpe dig med eventuelle spørgsmål, du måtte have. Alternativt kan du skrive til vores kontor via e-mail på info@klejtrupmusikefterskole.dk.

Klejtrup Musikefterskole er dedikeret til at skabe et støttende miljø for elever, der brænder for musik og er ivrige efter at lære. Vi ser frem til at byde dit barn velkommen hos Klejtrup Musikefterskole.

I indsender en tilmelding via websitet og betaler et tilmeldingsgebyr på 500 kr.

I modtager et optagelsesbrev fra skolen med bekræftigelse af pladsen, eller om vi må tilbyde jer en plads på skolens venteliste.
I får også et tilbud/opfordring om at komme forbi til et infomøde.

August/September (et år før skolestart)
I betaler et opstartsgebyr på 2.000 kr. (Husk evt. at planlægge besøg på skolen inden deadline for betaling. Den ligger i begyndelsen af september)

December/januar (ca. 8 mdr. før skolestart)
I modtager infopapirer fra skolen med invitaion til Nye elevers dag. Her møder I skolens ansatte og ikke mindst jeres kommende efterskolekammerater.

April/maj (ca. 3 mdr. før skolestart)
I bydes velkommen på Musikbakken til Nye elevers dag.

August (skolestart)
Eleven starter på skolen og 10 måneders KME-liv med musikken i midten er begyndt.

;