Soloundervisning og elev paa trommer

solo

SOLOUNDERVISNING

Til dig der ikke kan få nok musik, eller gerne vil have de bedste betingelser for at udvikle dig på dit instrument, kan vi tilbyde 25 minutters ugentlig soloundervisning mod egenbetaling.

Her kan du få pudset teknikken godt og grundigt af og forbedre dig på dit hovedinstrument, eller måske lære et helt nyt instrument. Uanset dit niveau vil din lærer udelukkende have fokus på din musikalske udvikling og møde dig der hvor du er.
Undervisningen bliver varetaget af en af vores 12 musiklærere eller af kompetente folk hentet fra Jyllands musikerkredse.
Undervisningen placeres så vidt muligt i en af dine pauser eller mellemtimer eller tidligt på aftenen. For enkelte elever vil soloundervisning være placeret samtidig med anden undervisning.

Du vælger for et halvt år ad gangen og modtager 10 gange pr. halvår. Prisen for et halvt år er 2100 kr. De fleste modtager kun solo i et enkelt instrument/sang - enkelte har to lektioner om ugen.

Ca. 80 procent af vores elever modtager soloundervisning

Elev spiller violin til koncert
Elev og laerer til soloundervisning