EFTERSKOLERNES AFTEN

EFTERSKOLERNES AFTEN 2024 – OPLEV KME BY NIGHT

Efterskolernes aften afholdes onsdag den 10. januar 2024, kl. 19-21. Kom og få en rundvisning, oplev musik og snak med skolens nuværende elever om efterskolelivet. Tilmelding er nødvendig.
Klejtrup Musikefterskole ved Hobro inviterer både kommende elever og forældre til 2 timers besøg med information om skolens værdier, boglige tilbud, musikalske tilbud og selvfølgelig for at opleve atmosfæren!

Du får også en smagsprøve på, hvordan det er at optræde med musik og måske møde nogle af dine nye venner på efterskolen. Valg af efterskole er en stor beslutning, så vi håber at se dig til efterskolernes aften. En fantastisk mulighed for, at du kan blive klogere på musikefterskolelivet med rytmisk og klassisk musik og en masse oplevelser i løbet af et skoleår!

Tilmelding via denne side

Forestil dig et helt år med musikken i midten

Udover musikundervisning kan du også komme med på turné, udlandstur, optræde med koncerter og meget mere! Du bliver godt klædt på med 3 hovedfag – sammenspil, kor og SDS. Derudover har vi en lang række profilfag og valgfag, så du kan dyrke dine interesser. Du har rig mulighed for at få mere information om de enkelte fag i løbet af aftenen.

Vi glæder os til at se jer!

GLIMT FRA KME...